Help!!!

Någon därute som har några starka och bra tabletter mot halsont??? Lagliga som olagliga- tveka inte att komma förbi hem till mig med några!!!!!!

Missade första dagen på praktiken idag :(   Hatar att må så här dåligt! N är dessutom och jobbar så jag har ingen som kan klia mig på ryggen och vända på kudden heller.... SNYFT!



Jennyh

bafucin? :)

matilda :)

krya på dej (L)

Nettisens

Hade jag haft så hade jag lämnat några...



Krya på dig och hoppas du snart blir frisk.



Nettisens

elin

Bra blogg!

emma ramic

vad tycker du om tyra banks? att hon är ytlig, eller en bra förebild? kanske bara en snygg modell? kommentera vad du tycker :)



puss emma

Lisa

Lilla hjärtat det finns något nytt vet inte vad de heter men som smärtsillande för halsen en sugtablett.

Isabel

Jag har sjukt ont i halsen! !!

Elin

Jag tycket inte det finns något bra mot halsont :S INget som hjälpet ialalfall.

Ulrica

Hej! kan tyvärr inte komma hem till dig med tabletterna, men kan tipsa om Zyx, finns på apoteket. Smärtstillande för halsen säger dom i tv reklamen. Och dom funkar faktiskt. prova! mint är godast. Krya på dig

svansen

Fan vad trist! Hoppas verkligen du är frisk till DH-kvällen imorron! Ta en whiskey vettja=) KRAM!

MaDDelicious [Designauktion PÅGÅR!]

Naw så söt! Och jag som älskar babaffer ;) Är det bra annars?

Anna

Det finns några halstabletter som heter Zyx på apoteket, det är jättebra.

Xyx citron!

zoe

Tjingeling

jag har ett bra tips för jag är också sjuk hm förkyld och hals ont och näsan är röd som Rudolfs mule.

Köp nyodex antiseptiskt konc till gurgelvatten på apoteket. Ta även en flaska med Kanjang med dig hem

Nu gurglar du 5-6 gånger / dag

och tar 1 full liten mugg med Kanjang morgon lunch och kväll.

Nu kan du nog känna dig bättre för det gör jag.

Må så gott/ Zoe

linnns

Det finns några tabletter som är små och bruna i en vit påsa med en gumma på typ ^^ Eucalyptus.

Dom är skitbra att smälta typ 10 st i lite mjölk och dricka :) Det hjälper VERKIGEN

kram

Mikaela

lånade din bild=) Jag har olagliga mediciner som kommer från usa! super bra! har bara en tablett kvar och resten är hos mormor. Morfar har en som man ska dricka och alltså den är så strakt att jag nästan spydde upp skiten:P haha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress