Hej vinterland...
Tittade ut genom fönstret för första gången idag och såg att det snöar... Jag som vill ha vår och sol ! Frisk vill jag också vara!! N är på väg hem från jobbet nu iaf så om en stund ska jag få varm gulaschsoppa :)

Clyde stackarn är uttråkad och går omkring och suckar för sig själv... längtar nog ut till sina ankor i parken...!


nattiie

hej, checka gärna in min blogg på www.starcevic.blogg.se :)

Lavali

vräkte ner snö här också, man som hoppades att våren var på intågande vid det här laget

Lavali

vräkte ner snö här också, man som hoppades att våren var på intågande vid det här laget

Anonym

fin blogg! :) läs min blogg, lägger upp pluggtips senare ikväll!

Nina

Ja fy inge mer snö nu tack :)

Här har vi minst 1 m, suck.

jessica

Hejsan jag har nu efter mycket slit och arbete tagit fram min egna formgivning utav "bokstäver", tycker du detta verkar intressant så ta en titt i min blogg. Kanske du till och med gör en beställning :)

Min formgivning har fått namnet homemade.

Ser fram emot svar mvh jessica

Nicole

Hej hopp :)

Jag har en designutlottning pågång i min blogg, kika gärna ^^



http://xoxonicole.blogg.se/2009/march/en-utlottning.html

Madeleine

Ja, tänk om våren ändå kunde komma nu... suck.

veronica dudas

Hejhej,







jag håller i en casting tillsammans med Petter Kvarnbergs fredagen den 6 mars mellan 15:00 - 18:00 för min kollektion underkläder, lite klänningar och kjolar etc.







Vill du eller känner du någon som vill vara med är det bara att anmäla sig via mail [email protected] eller ringa/smsa mig på 0702935902.







Kort info.



Plats: Skördevägen 1, VALLENTUNA CENTRUM (ovanför Kina restaurangen)



Tid: 15:00 -18:00 drop in,



Casting för: DESIGN VERONICA DUDAS; underkläder, klänningar, kjolar etc.



Bilderna kommer att användas då jag söker eftergymnasial modeutbildning i Austrailen Whitehouse Institute of Design och på min blogg http://www.veronicadudas.blogg.se/







Välkommen!



OBS! Anmälan!

Aysel Lale R

- söt hund :D

jenny

här har det snöat hela dagen så det är helt vitt ute. inte kul!

Emma

Usch denna snön alltså..

vinterros

söt hund!

Malin, din kusin

Hejhej. Jag har nyss gjort en ny blogg, du får gärna kommentera den om du känner för det. Den är ju inte lika rolig som din, men det är ju nåt i alla fall. :P

emma

LÄS MIN SNYGGA BLOGG!! :D



inte snyggare än denna.. men ändå x)



skriver om kläder och sånt, behöver verkligen läsare.. ställ gärna upp och skicka en kommentar eller två! :)



ha det bra :P




http://ojalaburman.blogg.se

http://ojalaburman.blogg.se

http://ojalaburman.blogg.se

http://ojalaburman.blogg.se

http://ojalaburman.blogg.se

MANDAAH

aaaw... fyfan va sööööt :d

Anonym

Fin blogg

NAVAS

VAD TYCKER DU OM CHEERLEADING? NU HAR JAG LAGT UT FILMKLIPP FRÅN NÄR JAG TÄVLADE I PAR & CHEERNDANS! =) KOMMENTERA GÄRNA!

. S

har ni mkt snö, lr är det bara det på bilden? :p

Isabelle

Söt hund du har! Besök och kommentera gärna min blogg =)

jessie

Hej



jag och min pojkvänn firar 4år tillsammans den 20 mars men vi har ingen anning om hur vi ska kunna göra denna dagen oförglömlig.



Har du ett toppen förslag så tveka inte med att skriva,

bästa förslaget belönas med ett pris.



mvh jessica

Petra

Vi har haft lite vår känsla här nere.. Sol och svalt ute. Har även hittat några vårblommor ute..

Mr.B

I skåne är det sol!

Emma

Uuusch, stackare, det där ser inte mysigt ut :/

Emelie

Läs min blogg :)

Jag skriver om allt mellan himmel och jord !

SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Hejsan sötis!

Skulle du vilja bli Veckans Blogg? Isåfall har du chansen att bli det i våran Veckans Blogg-Tävling!

Om du vill vara med så är det bara att skriva en kommentar att du vill vara med i Veckans Blogg-inlägget, (det senaste)!

Hoppas du vill vara med! Kramar på dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress