Hahaha

Visst var grejen nedanför rolig!!! Nu fick ju till asbra meningar!!!! Flera tack!!!!
En del har frågat vad som hände med lilla Tuva- vill inte gå in på för mycket detaljer för Fias skull men jag kan berätta att hon slet sig och sprang ut framför en lastbil för att skälla ut den... Sån var Tuva, hon var verkligen drottningen av Saba och trodde att hon bestämde och ägde allt och alla (på ett sött sätt) Helt orädd!

Niklas han är ute och svirar ikväll och själv sitter jag hemma med te och näsdukar.. :(  Lisa var här nyss och gjorde mig sällskap en stund, världens gulligaste vän!!! Jag skickade ett mess tidigare till henne idag och undrade om hon inte kunde komma förbi en stund- har kännt mig lite nere efter isoleringen här hemma i 5 dygn...

Sophia

Usch då, lilla vovven!



// Sophia

Jeanette

Tack :-) Zorro tog en volvo.... Vad har du gjort efter skolan å fram till nù??? Sj har jag jobbat hoppade av skolan på himpan.

Marie

Tack =o)

Nåå, lille plutten. Ja det går inte bestämma humör på ett barn. Vill dom inte så vill dom inte.



Hoppas du blir frisk snart då. Det finns ju inget jobbigare än att va sjuk =o(

amanda

haha, aa det va lite kul faktikst :)

aaaw... gulligt :)

ska kika in hennes blogg också . hehe ;)

pussis.. men krya på dig gumman :):(L)

Anonym

Aloha

svansen

Din lilla stackare vilket skit du åkt på! Hoppas du kryar på dej snart!

Kraaaam!

Ida

Hjälp mig att samla in lite pengar till en bra sak. Klicka in på min blogg och där är jag reklamdistrubitör, allt jag tjänar ska jag skicka till ett barnhem i Ghana som jag sjävl har varit hos och arbetat på. :) Ett endaste litet klick räcker :)

Bea

Usch stackars, hoppas du mår bätte snart :)

Elin

KRYA PÅ DIG!



WOHOOO! nu har jag äntligen blivit av med stygnen i näsan!



I April drar jag till Las Vegas!



Livet leker!!!!!



PUSS



http://missdoe.blogg.se





Therese

Jobbigt att du inte blir frisk ju..

sara

Alltid skönt att ha en vän som kan komma när man känner sig nere.. Helt underbart!

Hoppas du får en bra dag!

lina

bra ord i headern, så är de=)

Mamma Melissa

Jaha, nu är hunden i hundhimlen alltså och busar med mina barn och alla andra änglabarn som älskar djur!:.)

Victoria

hej! åh vad jag jag blir att jag fick svar! tack så mycket! :D då får jag gå och kika på den ikväll! puss

jessica

Gå in och lyssna på låten i min blogg, visst är den grymt bra? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress