Ha ha
Här kommer ett inlägg som jag snodde från Lisas blogg nyss:


Vi var ett par tjejer som satt hemma hos Emmelie igår och såg på Melodifestivalen ...


ja & Emma  var i köket och pratad då vi blev utkastade av Tessan man absolut inte fick prata under programmet,,

Det var jätte trevlig kväll som slutatde på Bomull dock är det som vanligt att man tappar bort varandra när man är så många ute, men vi hittade varandra lite då och då i fyllan och villan.


Tessan vet jag inte vad som hände med... vi var på väg in då Tessan säger.

-Vänta jag ska bara fixa en grej och grick runt hörnet....vi väntade och väntade ingen Tessan kom...


HON GICK HEM!!  TACK FÖR DEN!!
Du är rolig du gumman...


Ja vad ska jag säga... Har man vänner som inte brukar tolerera att man går hem tidigare så får man helt enkelt make a run for it... Haha älskar dig Lisa!!!
Nakit

Hej!

Kolla gärna in vårat företag.

Fina smycken till bra priser :)

/ Nakit UF

Johanna

Haha..!! :)

Ninnie.

hahah :)

Ninnie.

Har tips på hemmagjorda ansiktsmasker inne hos mig!

kika! Perfekt nu till våren.



http://ninniesodergren.blogg.se



Ha en underbar tisdag!

Kram!



Anonym

Jannice

Jannice

Detta är lätt den bästa bloggen =)

Lisa

Ja jag hade inte släppt hem dig det har du rätt i!

Robin

haha snodde du den :D



http://testadetmesta.se

Amanda

haha, vad roligt, lite elakt hihi. =D











http://mulatre.blogg.se

Tess

godmorgon

vad händer idag?

själv fyller ja år idag så blir väl mest massa kalasande :)

kika gärna in å kolla videon när min dotter sjunger för mej på sängen så söt



ha en bra dag kram

Nyhetstrams!!

soft blogg..

Jeanette

Tja du har en utmärkelse hos mig

Marre

Vart blir det ikväll?Blir det teaterbaren eller?

Kim

Hihi! Ha en bra dag!

Madeleine

Hahah ja man får ta till alla knep som går om man inte orkar hänga med ut ;)

//m a r i e l l e //



Hej på Er!



I helgen lottar jag ut BAMBOO ÖRHÄNGEN i min blogg!



Kika in och kommentera så kan de bli dina!



XoXo/Marielle

hanna

haha ja den ska jag börja köra med

Emma &Hedda

fin blogg=D

Linnéa

Vilken fin header du har :) Har du gjort den i photoshop eller hur har du gjort den? :)

Anonym

Är det bara jag som längtar till sommaren nu? =)

BEGONIA

HAHHA skönt! kolla gärna in min blogg du med ;D

mags

mahah X) sköning ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress