Gottegris...
Nu har jag varit framme vid kylen och öppnat den- tittat - stängt flera ggr på en timme... Är så jäkla sugen på nåt men kan inte bestämma mig för vad...ÅHHHHHHHH


mandaaah

haha gumman. du har ju fyfan as mkt i kylskåpet? ;)

det är ju vara att snaska i sig :D haha..

hare bra gumman , pussisar

Jeanette

Skillnaden mellan gifta kvinnor och singel kvinner efter en kväll på krogen.

Singel kvinnor tittar vad dom har i kylen å går sen till sängen.

Gifta kvinnor går och tittar på vad dom har i sängen å sen går dom direkt efter det till kylen..



hihi Ha en bra kväll

Tess

hej fin blogg..



idag lägger ja ut en tävling vinn en resa till Östeuropa :)

va med du med



kram

ha en toppen dag

sanna

fullt kyl ;)

Bastardo

Haha det där känner jag igen, man kollar första gången hittar inget sen en gång till och en gång till. Till slut ser allt gott ut från rå potatis till okokt spagetti.. Fast ditt kylskåp såg ju riktigt smaskens ut...

nattis

kolla in min blogg på www.starcevic.blogg.se :)

Linnéa

Drick upp cola-flaskan! :P

Lina van der Putten

haha din stackare :P



kolla gärna in min blogg =) http://www.lvdp.blogg.se

Åsa

haha, jag har samma dilemma just nu :P Tror jag ska gå o köpa mig lite tortilla chips med cheddar dipp :)

Sara

Såg ut att finnas stor potensial i det kylskåpet. Du kan säkert komma på något :)

A N N I E !

precis samma här ! ;D



jag vill baka något men orkar inte ^^,

<3

http://aanniematilda.blogg.se

http://aanniematilda.blogg.se

Emma

Bläää

Marianne

ät något bara, du stressar mig! :P

Anonym

Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292

Becca

hej!



Kan du inte länka till din kusin nu när hon fyllt år o grejer så kan vi slå min statistik på 28 besökare :-)

babs

välkommen till klubben ;)

Anja

Fin design! :)

fynda kläder

Fynda billiga kläder i min blogg! :)

Anonym

Rösta på mig som veckans blogg på

www.jjassie.blogg.se kommentera mitt namn (Nathalie). Tack på förhand!:)



www.starcevic.blogg.se :)

Emma

hahah det låter då jobbigt..

Mikaela

jag skulle tagit colan ;)

Tess

Hej Idag startar min tävling på en resa till Östeuropa vad med du med och tävla



lycka till

josephine

oj det där var proppat jämnfört med hur mitt ser ut x)

issa

Åh sånt är så jobbigt:O! när man verkligen inte kan bestämma sig för vad man ska äta men är så sugen på något så man nästan spricker! haha hoppas du hittade något tillslut sen ändå :D

bea

haha, så är det ofta känns det som :P

buttermuttan

alltid trefligt med ett välfyllt kylskåp.

Tror dock Anna Skipper skulle rata

jennifer

hej jag skrev en kommentar innan men jag vet ej om den skickades iväg!

hm, jag skrev lite fel i den och till fel person:P hehe ber om ursäkt!



isabelle

Hejsan , ville bara säga otroligt fin blogg du har. :) Kolla gärna min blogg & kommentera (:

Anonym

Besök väldigt gärna min blogg en runda, uppdateras ofta! =) http://www.lvdp.blogg.se

Sanna - S K D E S I G N S -

Hej tjejen!



Jag störtdiggar din blogg och vill gärna hjälpa dig med en ny fresh layout, kolla in två exempel som jag har komponerat till Kenza och Stina-Lee:



http://img17.imageshack.us/img17/7356/stinalee1.jpg

http://img27.imageshack.us/img27/9940/kenzapic.jpg



Om du är intresserad, let me know, så jag kan göra en header till dig som slår många andras ;)



Keep blogging! Kramar

jennifer

Äppeljuicen, ja tacK!

Sabine

Paprika! Perfekt att knapra på! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress