Förresten, såg ni melodifestivalen igår???
Bidrag nummer 8 med Malena, ni vet hon som sjöng opera- tycker jag var klockren!!! Hoppas på att hon vinner hela skiten!!!!! Thorleifs däremot... Han såg ju ut som nåt dom har plockat in från a-lagarna i hörsalsparken! Har ni nån favorit??



Heja heja heja!!!!
emily

ne missa det :p

Rebecca

Jag såg inte det. tycker det har blivit så rörigt och utgraget nuförtiden. Det var så mycket roligare förr då det var en tävling och alla låtar var på svenska!

caroline

Thorleifs passa verkligen inte in i melodifestivalen, snarare i dansbandskampen :P

Anonym

ahmen, den låten var skit bra! :)

Helen

Jag tyckte Malena sög! Mina favoriter är EMD, Alcazar och Måns

Emma

jag tycker att Måns ska vinna llt:) han är grum!

Mariah

Hon var bra!,samt låten Higher var bra!

pia

jättte fin blogg har du :) hoppas du får tid att kolla in min blogg :)

Anna

Jag tycker också det var häfigt!

Lite annorlunda!

Det är det vi behöver :)

Josefine Lundqvist

Mina favoriter va agnes och star pilots :)

Katrin Granlund

jaa,Du hade rätt hon vann ju :)

Fredrik Frisören

yes yes.. tyckte att Agnes & sarah var bäst, vi såg ju det live vet du =)

Anonym

agnes låt va ganska bra :)

ELISE

nejnejnejnejnej! Opera går inte hem!

Sandra

jaaa verkligen heja heja Malena!! Ascool =)

Hannah

Ja, Malena var grym. Tycker att hon ser lite läskig ut när hon sjunger men man skulle nog inte vara så snygg själv om man sjöng opera. Sjukt bra låt iallafall!

' emelie berglund '

Jo, jag trot också jättemkt på denna tjej!

samt emd :)

Felicia

Nja, Opera är inte riktigt min grej;)

Men Star Pilots var bra:D

Malin

Jag gillade star pilots :D

Elin

Har inte följt melodifestivalen faktiskt, men jag vet bara att jag hoppas att AF UGGLAS åker ut direkt för hennes familj avlivade min halvystser häst när dom hade den för att provrida den.

Anna

Så hela festivalen.

Agnes var grym, så läcker i sin guldoutfit.

Sara

snygg header!

Anonym

jag tycker också agnes låt.

hon som du heja på hennes låt lät som att melodin typ var tagen elelr nåt, nån mer som tycker de?

JeNS

faet!

Sandra Tjulin

jag tyckte agnes, sahlene&norskan :p och Sarah Dawn Finer och de där unga snygga killarna var bra , hahah :D



Kolla in dagens låt! :D http://sandratjulins.blogg.se/2009/march/darin-se-pa-mig.html#comment

m

Malena var GRYM! Hon är absolut den som borde vinna hela alltet!



Caroline

Hellu =) Jag håller helt med på Thorleifs! Men nee inte hon operasångaren.. Tyckte att Sarah var bäst!

Madde

Men nu har jag gått in på din sida mer än tio gånger men aldrig har du skrivit något nytt.

ANNA HULT

tyckte du den va bra?! :S nej lite för mycket opera för min smak måste jag säga♥



http://annahult.blogg.se

http://annahult.blogg.se

http://annahult.blogg.se

Karolina

Om ni gillar meldifestivalen,häng med i min blogg, jobbar med artistevents och snart börjar jobben med melodifestivalsartisterna!



Kramkram!

Johanna

Ja det var en riktig energikick!

jenny

Next 3 tyckte jag var ok, men bara för att jag känner dom. Kul blogg du har försetsen. Inget tips hur man får mer läsare till sin egen. kram från mig

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress