FÖRBANNAT!!!!
Jag missade Kalla Fakta om "Fallet Mimmi" , åhhhhhhhhhh nån som såg???? Men det går väl att se på tv4 hemsida va, lr???!!!
Mikaela

jag missade också!MEn det går nog på repris :D

Så det är nog lugnt



http://thelifebymikaela.blogg.se

M

ja de stämmer, kolla på deras hemsida!

jag sitter och kollar på den nu via webben

tragiskt asså :/

M

stämmer, finn på deras hemsida

jag kollar på den nu

tragiskt asså :/

Emma

Jag såg lite av det. Helt fruktansvärt.

[email protected]

Usch, såg dt på TV:n idag man blev helt tårögd av att höra hennes man prata och se hur hon hade blivit...Hemskt...



Gud, vad supersöt lilla Tuva va...Hemskt när nått sånt händer som hände...



Ha dt bra=)

amanda

nej jag missade det också :(

carin

vad skulle det handla om?

binded magazine

Då var dagen för releasen här för Sveriges blivande största bloggtidning!



Vi kör igång direkt under dagen och under veckan träffar ni på en av våra större bloggare i ett unikt personporträtt, vår sexkrönikör, singelkrönikan, våra duktiga frilansare och otroligt mycket mer!

Charlotta

yes,kolla tv4 replay.Precis sett det där,känns hemskt just nu

emelie

gOD MORGON :)allt bra ? :)

sara frank

Jag såg det och man får en klump i magen och tårarna är inte långt borta! Du kan se på deras hemsida! Kram

Veronica

Jag såg lite av det. Usch! Fruktansvärt! Tårarna ville inte sluta rinna.

Ninnie.

Gå in på Tv4.se och sen klickar du på Replay. Där kan du se alla program som gått under veckan. Tex Kalla fakta! Hoppas du haft en bra första dagen på praktiken! Ska bli kul att läsa om hur du haft de! Kram!

Tove

Såg det och det är helt hemskt :/ från att ha varit mamman i familjen som gjort allt tillsammans med sina barn och man till att inte kunna göra något :/ Skrämmande

Angelica

Det var verkligen jättestarkt, skrev om det på min blogg idag. Du kan se det på tv4anytime.se där kan man klicka sig vidare till Kalla Fakta och kolla!

Victoria

men det är väl itne gratis o kolla`?

Paula

Jag anar att det går! Som tur är. Vill ju också se!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress