...
Idag har jag jobbat och slitit som fan!!!! Nä vars, men vi har faktiskt överbeläggning på avdelningen just nu. Håller på och lära mig att skriva anteckningar i journalerna i databasen- något som är bra att kunna när jag ska jobba i sommar!!!!
Slutade 21.30 så jag hann precis hem i tid för att se premiären av ballar av stål. Rätt kille vann trofén idag! Håller ni inte med???? Hann utsatte ju sig själv för livsfara!! Och som sagt: försök er inte på att göra samma sak hemma.....

Jag har precis öppnat en cider- tänkte att det kanske gör susen så att jag kan somna lite tidigare... Har faktiskt aldrig gjort så förut och risken är ju faktiskt att man blir kvällsalkolist om det nu skulle göra susen för sömnen... Jaja...

Just det, jag börjar rida igen imorgon :) Det har inte blivit så mycket av den varan sen jag sålde min häst Windy i våras, kommer nog att vara ganska otränad men det går nog fort att komma in i igen!

Jaha trevlig måndagsnatt på er allesammans!!!!!!
Lisa

Vad händer ska du ha pratik till 10 i morgon på våran Tisdag??



Det fattar du själv att det inte går...



PUSS!!

Bastardo

NEEEJ Kunde du inte sagt till innan! nu missade jag ju ballarna.. Jaha, får väl bli youtube då..



trevlig natt

m a r i e l l e

Sugen på att få smycken?!



Just nu lottar jag ut tre set vårsmycken i min nya blogg!



Kika in och kommentera, så blir smyckena kanske dina!



/Marielle

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress