...
Här har ni bloggen till min kusin som inte bjöd mig på 25-års kalas igår... Grattis i efterskott!!! ;)
Josse

Hej! :)



Du måste kolla in min blogg, den innehåller allt ifrån mode till tvspel! Hela den ocensurerade sanningen om en 18 årig tjejs liv, ingen kommer undan! ;)



Kram!

Mija

Hej!



Älskar du alla härliga dofter som hör till sommaren, precis som jag?







Då tycker jag verkligen att du ska prova våra härliga doftljus med söta och fruktiga accenter.







Eller bli homeparty-säljare själv? Och tjäna en extra slant (du kan lätt tjäna 3500:-/mån), samt få gratisprodukter!? Det kostar dig ALDRIG någonting, och första gången får du ett stort startpaket med många härliga doftljus, samt fina ljushållare i olika slags former - och det helt GRATIS!







Och vad är det nu man säger... Gratis är GOTT! :)







Maila mig på [email protected] för att veta mer.

För detta MÅSTE ju vara intressant för dig?

Maila mig ditt postnummer, så kan jag se om det är många som säljer i ditt område!







Vi hörs!

tilda

gu, fin blogg du har! ;D

Becca

Helloj!

Sorrry men trodde inte ni ville/kunde komma, de sa min pappa.

Att ingen i Lundin-släkten firar dig på din 25års dag!Förlåt men så sa han o ja trodde på de.

Men TACK för länken 46 besökare är ju nytt rekord YES!:-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress