En luden penis????




Ni kan aldrig gissa vad det är för något- eller är det verkligen en penis??? Svaret kommer...
Marie

En nyfödd sak. Kanske hundvalp, råtta eller katt?? =o)

Micke

Det skulle varit min gissning, nu har jag ingen aning. Väntar med spänning på svaret haha

Natta

haha usch!

Hexagon

Haha! den där har jag sett förut men jag ska inte avslöja nått :P

Har du haft en bra helg?:)

Tina

Haha, vad fan är det egentligen? :P

Christina

ser ut som en pandabebis :)

Emma

HAHAHAHA vaad faaasen är det där :O:O:O

Amanda

Hahahah! jag tror det är en pytteliten hund kanske haha=)











http://mulatre.blogg.se

Madde

Jag veeeet. :D Men skriver inte det här, dom andra får gissa själva. :D

lotta

Måste gissa :)

En illerbebis?



Lotta

Karolina

Nej men vad är det`? Tell me =)



Anonym

Kaktus?

Veronica

Jag vet vad det är! En pandaunge eller nått liknade!

Ser riktigt snuskigt ut!

Puss igen!

Sandra Lundin

Haha, klockren :D

Tanja

hahaha fy vad snuskigt det ser ut :O !!!

karin

hehe tur att man inte såg ut sådär som liten:P

.

.

gianella

är den din?:O

gianella

är den din?:O

Tessan

Nae Gianella, pandaungen är inte min haha men jag skulle inte ha något emot att äga en...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress