En liten bild från i tisdags...
Våra tisdagskvällar är ju heliga!!!!
Desperate Housewife och några glas vin är obligatoriskt!
                                   
Tess

Blev ja snygg efter klippningen nu e alla extencions helt in klippta på samma längd som mitt hår kika kommentera



kram

FilmX

Det här är en ny sida som tar upp allt det senaste om nya filmer och serier! Kolla in och lämna ett avtryck :)

Sandra

LÄS OM HUR JAG KLARAR AV LIVET SOM UNG MAMMA, DAGARNA I SKOLAN, MITT FÖREDETTA KRIMINELLA LIV OCH HUR JAG STÅR UT MED ETT DISTANSFÖRHÅLLANDE (GBG-STHLM)



HTTP://PSANDRA.BLOGG.SE

HTTP://PSANDRA.BLOGG.SE

HTTP://PSANDRA.BLOGG.SE

madde

haft en bra morgon? :)

Bastis

alskling min mob ar trasig- kuken! Glom inte onsdag kvall. Och DH pa tisdag..och sen MASTE vi ga ut pa lordag va? va va va??? Saknar dej mitt hjarta!

Jeanette

Här avlöser förskylningarna varandra med

J

låter som mysiga kvällar:)

Pusher

Hehe låter som en riktigt skön kväll =) Kom gärna in och rösta på bästa film genom tiderna, MVH FilmX

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress