BUS FÖR BÅDE STORA & SMÅ!!!
Axel har varit hemma från dagis idag också så vi åkte med Fia & Ebba till busfabriken och spenderade närmare 4 timmar där... Man blir ju helt slut! Skulle kunna vara där hela dagen, herregud vad vi har klättrat och studdsat!!! Jag vann 3 st gosedjur till Axel också- ni vet på en sån där maskin där man lägger i en tia och sen ska fånga upp gosedjuren med en krok

Utanför busfabriken





Min modiga pojke!!!











Ebba & Jag (Fia o jag försökte hålla lite låg profil-endast barn får vistas i bollhavet...)


Dagens vinst och Clydes högertass på hörnet....





Bilden är lite suddig vilket kan bero på att Fia kommer i 140 km/h
EMMA

hehe vad roligt det såg ut xd (A) synd att man inte är ett litet barn längre :)



Kolla gärna in min blogg! :)

http://emmaliciouz.blogg.se

Petra

Ser ut som ni har haft en underbar dag!

Micke

Runt när var ni där?? Vi var där med och jag tyckte jag såg dig, inte säker dock.

Carolina

besök gärna min blogg, du kanske hittar något intressant =) tyck till <3

Kim

Gud vilka härliga bilder:D



Kika gärna in på min blogg och låt dig inspireras av lite vårtips!

Lämna gärna ett tips när du kikar förbi också;)

Det kan jag behöva!! Hihi

Bastardo

det värsta med busfabriken är ljudnivån, känns somman suttit fasbundet i pa-systemetpå en Iron Maiden spelning,..:) men va fan, ungarna älskar det ju... Å vad är lite hörselskador, jag har ju redan hört allt

Miss Magnusdotter

Bollhav!! :)

Jeanette

Busfabriken är så himla rolig både för stora å små. Jag å min man har lika kul som våra barn tror jag =)

Irya

Bollbad är härliga! :)



Läs gärna bloggen;

http://iryasofia.blogg.se



Puss och kram!

Josefine

gud vilken söt son du har!

Monika

Gud vad grymt att du fick upp 3 st gosedjur.. Alltid när jag testat (det där med den kroken) har det ALDRIG funkat som det ska.. hahah..

Jenny

Kika gärna in på den här adressen, mycket fina unika barnkläder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress