Buhhuuu
Jag mår inte alls bra!! Har en kombination av magsjuka och halsfluss typ....  Om ni läst Tyras blogg så kan jag väl erkänna att det hände en liten olycka förut... Jag döör!!!!

Har endast på 3 dygn ätit: En halv banan, 2 mackor och några matskedar gulaschsoppa. Vet att man måste försöka få i sig näring när man är sjuk men det är inte så enkelt när det känns som om varje tugga man sväljer har sylvassa klor och tänder som rispar omkring i halsen.... Har inte ens kunnat röka och då är det riktigt illa!!!!

Ni får stå ut med mitt klagande tills jag blir frisk igen- vilket är snart förhoppningsvis!!!!!!
Sofie

Gud vad jobbigt, att Hatar vara sjuk! hoppas du blir bättre :)

silvia

krya på dig :)

Fröken Eriksson

Krya på dig!

Alshammar - Fashion Lifestyle

jah var det du, stackarn:(

Emma

usch:( krya på dig!

w

Emma

Krya på dig, haha läste om det på tyras blogg och började skratta! Ibland får man bara bjuda på sig sjävl!

Marre

Ok du får väl vara sjuk ikväll då men till nästa tisdag ska du vara frisk!!Och byt gärna byxor innan det och berätta hela historien då :-) puss

Emma Stenfors

Läsvärd blogg :) Kramar Emma.

Emma Stenfors

Läsvärd blogg :) Kramar Emma.

Bastardo

haha, hoppas du var hemma och inte på bussen eller på stan ;)

Camilla

USCH! Halsfluss är INTE kul! Och speciellt inte i kombination med magsjuka kan jag tänka mig?!

eantonia

Ojj, stackars dejj:/

Linn

magsjuka är det värsta.. :<

Bastardo

Om det är till nån tröst så inspirerade din lilla olycka mig till ett trevligt inlägg om gamla minnen, haha, Kom faktiskt på ännu fler men det blir lite mycket på en gång då tror jag..haha :)



tack ialla fall ;)

Bastardo

krusee

usch hemskt å vara sjuk!

Jessica

Hahaha for real?! Jävla sköning!

Sanna

God natt på dig raring



Glöm inte att titta in på ciaobellasanna där jag skrivit om Stiletto Run som kommer att befinna sig i olika städer i Sverige

Randy

Krya pa dig! Vad jobbigt att inte kunna ata nagot. Ta hand om dig.

HALLÅ! någon som vill ha gratis presentkort? läs under för mer info!

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=2162 Bli medlem, samla poäng, och få ditt presentkort på Dinsko,Bianco, Nilson,eller Jerns genom att du samlar ihop 400 poäng genom att logga in varje dag så får du 1 poäng. Om du besöker hemsidor, gör erbjudanden och värvar vänner. Bli medlem! Allt du behöver veta kommer stå på hemsidan. Vem vill inte ha lite nya skor nu när sommaren kommer!Dessutom är allt 100% GRATIS! bra va? Du kommer inte ångra dig !

Tess

hej tycker du om lady ga ga å hennes rosett i håret jag hart testat göra den å lagt upp bilder på det, finns även ett videoklipp på hur du gör den kolla in :)



kram

Chuck

oj :( krya på dig!

Linda

Krya på dig. Inget vidare att va sjuk.

Tess

kolla videon på britney spears hon är tillbaka HETARE än någonsin

Emelie

Usch!

Krya på dig!!!!

J

tittar in lite bara

KEYA

hahah jag läste det!! Fyfan jag är också sjuk:(

Sophia

Usch usch usch!

Krya på dig! och hoppas att du mår bättre idag då!



// Sophia

Alexandra

Fy fan.. stackare-- krya på dig massvis!

Sarah

Krya på dig!

LINDA

Usch låter inte så kul.

Krya på dig!

Fittanfes

Usch din stackare! Vi tycker synd om dig..hoppas det hjälpen:)

Kolla in vem som är en RIKTIG förebild enligt oss...

www.fittanfes.com

Lisa

Lilla gumman då.



Anonym

krya på dig :)

Anonym

låter illa :S men hoppas du snart blir bättre :)

Felicia

Två tonåringar , två liv, en kärlek



http://felicialinus.blogg.se/

Fiffi

Hejsan, vilken trevlig blogg du har!

ems

vilken fin klänning du har på headlern :) vart har du köpt den? .. eller det kanske var länge sen?..

Lindzon

Hoppas du tillfrisknar!

jch

Krya på dig.

kevser

Det låter inte roligt hoppas du blir frisk snabbt och inte smitta nån

Lina van der Putten

hoppas att du mår bättre =)



kolla gärna in min blogg, den handlar mycket om mat, GI och mitt liv i allmänhet förståss :) http://www.lvdp.blogg.se

sofie

usch!!! Krya på dig! :)

sofie

usch, krya på dig! :)

jennifer

hehe det är många som har magsjuka nu en är jag :P

krya på dig

Mikael

Du kanske tappade något kilo iaf?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress