Alla mina barn

Ska straxt iväg och hålla ett föredrag på Rädda Barnen. Önska mig lycka till, skriver senare om hur det gick PUSSSSS på er alla mina läsare!!!!!


Haha det här sms:et fick jag av Tyra från Thailand förra veckan:
 
"Ring mig fort som fan, har hittat 2 djur i Thailand som jag vill ta med mig hem. Dom är ascoola, en till dig och en till mig. Hur kan jag smuggla med dom hem? Kan du kolla upp mina rättigheter om jag skulle åka fast?"


Madeleine

hahah så kul xD tänk om hon kommit hem med dem...

Åh blir intressant att höra vad det handlade om! roligt att du föreläser där :D

Randy

Visste du att blondinbellas lägenhetsköp är en bluff? Hon hyr en lägenhet i andra hand, det har hennes pappa själv sagt i media. Läs i min blogg om hur hon lurar sina läsare!

Fredrik Frisören

lycka till

Alexandramarias

Se vad jag shoppat på min blogg. Var på stan i 5 timmar idag. Kommentera gärna! :)



http://alexandramarias.blogg.se

Blondie

Hej!

Jag undrar om du kunde hjälpa mig med headern? Eller vet du nån anan som gör headers?

Glad om du svarar på min blogg! =)

carro

Va med och tävla i min blogg :)

Emma

lycka till:)

Frida

HAHA, TA HEM DOM VETTJA:D

Amanda

hahah, va skön. =D











http://mulatre.blogg.se

RosaCecilia

intressant blogg du har

belloo

Ashärlig blogg :) Ha en bra kväll! /bella

marcus

Du ser, jag läser visst

ida

Hej hej! har nu en blogg design utlottning på Min blogg design blogg, Lämna en kommentar på : http://princessplace.blogg.se ! Om ni inte vinner den så kommer det mer.. annars om den inte är bra så kan jag fixa en annan :)

Tess

hej

gillar du inredning?

jag fick hem ett paket ifrån www.inreda.com igår å la upp nya inredningsbilder när jag satte upp väggdekorer etc.

kika gärna in och kommentera

kram

Anonym

Jag är en 17 årig tjej som har tagit steget till att söka till Idol 2009. I min blogg får ni följa min resa dit och mitt liv.



www.starcevic.blogg.se

Carolina

Välkommen på VERNISSAGE i min blogg.



Under dagen kommer jag lägga upp en massa nya smycken som jag designat ur min kommande vårkollektion. Alla smycken görs bara i ett exemplar, men självklart tar jag emot egna önskemål för att få det så personligt som möjligt. Välkommen med en beställning via mejl eller genom en kommentar.



Kram Carolina Carlsson

Mikaela

Finns inga rättigheter om hon inte snackar thai. Men säg åt henne att chansa, leva på den vilda sidan....go crazy! Förresten, kolla vilka djur det handlar om först.....



Mvh/Mikaela

matilda



Inom en vecka kommer jag att annonsera vårens coolaste örhängen!

Örhängena kommat av vara i motiv av gamla knappar som är en samling som jag fått från min mormor. Det finns knappar i alla storlekar, färger och motiv, och örstickarna är i rent silver.



Gör din intresseanmälan på [email protected]

Malle

Hoppas din dag blir bra!



Kramar Malle

Moster

Du stoppa Tyra och hennes ev smuggling, jag vill inte ha henne här på häktet. Och om hon skulle lyckas få in dessa djur, så har jag redan ett jävla fucking marsvin. Bara så du vet.



Puss på dig

Marie

Lycka till =D

Din blogg är så sjukt bra :D

Ylva

Haha, hon har hittat två djur och så vet man inte vad det är. Kanske kackerlackor...

Patrik

vad föreläser du om på rädda barnen?

Sophia

haha... sjukt kul! Men asså, vore juh inte så kul om hon åker fast och hamnar på Bangkok-Hilton! haha..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress