3-barnsmamma och hög på Cannabis...
Ikväll kl 22 på kanal 3 så sänds en dokumentär där en kvinna ska prova på Cannabis för att se hur det påverkar humör, bilkörning m.m. Jag har följt hennes dokumentärer i ett par veckor nu där hon bla. testat att inte tvätta sig, duscha eller byta kläder på en månad... Hon är verkligen störtskön!! Så det får ni inte missa!

Praktiken gick bra idag, jag trivs verkligen som fisken i vatten! Det händer mycket spännande saker dagligen men jag kan inte säga så mycket mer eftersom att jag har tystnadsplikt... Börjar få ganska bra kontakt med en del patienter och längtar faktiskt till att komma dit imorgon bitti!

Axel sov inte i sin säng längre än ett par timmar inatt innan han vaknade och ropade på mig, vi ska göra ett försök till inatt.


Älskade Tyra: Har du fått mina mess nu??? Jag har hört av mig på bloggen också så jag har inte glömt bort dig som du trodde ;)  Älskar dig My Best Friend!!!!!!!

Alexandramarias

Åh, jag är så lycklig! Har lyckats få till min header riktigt bra!



http://alexandramarias.blogg.se

amanda

aaw.. vilken fin bild på dig :)

puss

Bastardo

Tystnadsplikt? Men skriver du går man väl runt den lagen? ;) Häng ut alla rakbladsätare och knarkpsykoser! ;) Äh, skoja bara, Du var på psyk va, eller?



Tat lugnt Maggan

mvh

Bastardo

FEBB

så vackra! skrev om dig på min blogg också, har inte alls lika många läsare som dig men jag ville bara att du skulle veta det. Du är verkligen en av de bästa bloggarna! Inte kommenterat här förut tror jag. Men tack för dina inlägg och att du är du. <3 :D Din blogg kommer öka, jag lovar!

eliin

DU har väldigt fint hår :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress