Work
Sitter på jobbet och bloggar lite, har lunch i 5 min till... Min 2:a arbetsdag idag och än så länge så känns allt toppen!!! Underbara arbetskollegor och man blir liksom glad på nåt konstigt sätt när man kommer hit (fast att det är en psykavd)
Ska jobba ända fram till fredag kväll men sen är jag ledig lördag & söndag :)

Ska gå en fas-utbildning (självförsvar) nästa vecka och vad jag har fått höra av de andra som har gått den så är det en plågsam procedur, ska bli snyggt med lite blåmärken- jag ssom får ett om man bara nuddar mig... hahaha jaja det blir nog bra.

Nu är det dags att sätta igång och jobba igen... Tjing tjing
Anna

GRATTIS till utbildningen Tessan!!!

KUl för dig!!

Många kramar Anna (din gamla klasskamrat)

Becca

jättetack för tipset men ja vill träffa den ja ska gå till."min" spå dam har flyttat och gått i pension annars hade ja en trevlig och bra en!!

moster

Vad bra att du tycker att det är kul att jobba. Självskydd har vi oxå titt som tätt och det är jobbigt men jäkligt kul, man tror inte att man med så enkla grepp kan övermanna en person.Häftigt att lära sig, man vet aldrig när man kan få användning av kunskapen.

Hoppas allt är bra med"das auto" Axel.

Kramar moster.

Sarah

haha jag får med blåmärken av minsta lilla :P

Hoppas att allt är bra med dig.

Vad kul att du fått jobb.

Längtar tills jag får jobb.

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress