Natti Natti...
För alla er som får sova nu om ni vill... Själv så har jag nyss startat ett nattpass och jobbar till 07:00
Blev inte av att sova något innan på dagen plus att jag faktiskt gick upp tidigt imorse- borde vara svintrött men känner mig faktiskt ganska pigg ändå konstigt nog... Men jag ska nog inte vara så kartig- det är ju ett par timmar kvar tills jag får åka hem och sova och jag kommer nog hinna att bli trött!

Grattis i förskott till Älskade Emmelie som fyller år imorgon, 20 plus kan vi väl säga haha- Då har jag det sagt ifall att jag skulle ligga i koma hela dagen imorgon... Har ju lovat att följa med och bada 10:00 och det är nog bäst att jag håller det! Får sova på stranden helt enkelt.. Jobbar ju imorgon natt och söndag natt också :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress