Lite fattigt med inlägg...
Ja, jag jobbar ju jämt och ständigt känns det som så man har inte så mkt att blogga om... Har en massa intressant som händer här på jobbet men det får jag ju inte yttra mig om...!! Jag fyller iaf år imorgon så ni får gärna gratta mig! Obs endast stora och dyra presenter mottages ;) Annars blir det en lugn helg!

Dags att jobba lite igen då, PUSS
Madde

Grattis i förskott, gumman! :) Kram

Sara

GRATTIS! Hoppas du får en fin dag :)

Moster

Grattis!!!

Jag blev försenad idag till arbetet det stog nämligen en glad polis på skvallertorget och stoppade mig, och jag var nykter så jag fick åka vidare.

Mr. Incognito

Grattis hoppas du får en trevlig dag:)



htpp://www.sinner.blogg.se

Tommy

Grattis i efterskott!

Jeanette

Grattis :-)

Jeanette

nu är du dålig på att uppdatera igen

Linnea

Hej! Kikade in på din blogg och klänningen du har på bilden ovan är sjukt fin. Får man fråga vart du köpt den?

Veronica

På min blogg finns just nu billiga, utvalda Me&i-kläder att fynda! Först till kvarn! =)

Micke

Grattis i efterskott

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress