Till alla mina vänner...

Har ca 20 missade samtal på mobilen från er idag... Jag är ju som alltid på jobbet men det kanske ni har klurat ut redan... Ska försöka hinna kontakta var och en av er när jag får tid under kvällen, jobbar till 21:30

SAKNAR ER!!!!!!♥

tyra

haha var det därför jag fick ett jävla formellt mass-sms? haha...hallå det var länge sen du skrev om mig i bloggen! FAN vad ledsen jag blir! hallå ja kommer hem på fredag...ska vi planera in något kul på lördagkvällen???? Så bestämmer vi det? Eller fredagkvällen?? När kan du ? PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Lisa-Marie Gårdfalk

Tyra hon skrev ju nyss om dig ha ha..



Veronica

Tills jag är lagom fet att börja tokbanta igen o till sommaren är slut o alla spontana festkvällar börjar ebba ut eller nått...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress