Hej hå hej hå
Tillbaka på jobbet igen efter 3 dagars ledighet, kändes nästan som man var långledig... Längtar massor till nästa helg då min syster Madde kommer hem och vi ska svänga våra lurviga (är det så man säger??) Hon har ju inte träffat Axel heller på flera månader och hon kommer nog bli chackad av hur stor han är nu och framförallt av hur mycket han pratar! Min Prins!!!

Så Madde om du läser det här så längtar jag massor efter dig!!!! Jag ska göra jättemysigt i gästrummet tills du kommer!!!!




Veronica

Jag längtar massor till torsdag kväll då hon ska göra det mysigt hos sej för mej! =)

emma

Synd att det inte var nu i helgen...Då hade hon varit välkommen till mig, gulliga Madde!! Puss puss

Malin

hejsan. vet du någon som är intresserad av en katt? En norsk skogskatt? 6 år, kastrerad. van vid barn och små hundar. Lugn och fin. Väldigt social. Eller vet du kanske någon annan på landet som är intresserad av en katt? Skulle vara jättesnällt om du frågade runt lite

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress