Tycker nog om dom...
Köpte ett par nya jeans från KoolaAnna häromdagen men jag har varit lite osäker på om jag ska behålla dom lr inte??
Dom fanns bara kvar i storlek 26 i midjan så dom sitter lite tajt på höfterna men förhoppningsvis så töjer dom sig så småningom.. Här kommer några bilder på dom:

Becca

Åhh snygga Jeans,

ja MÅSTE banta villoxå komma i såna byxor igen:-)

Madde

Kul att du skaffat en blogg. Byxorna var så där. Puss

Caroline

Tja Tessan! Jag har ett par likadana och dom töjer sig som fan... tyvärr. Mina är alldeles för stora nu! Kram Caroline

OSCAAAR,

GUD VILKA SNYGGA BYXOR !

Tiiara

Dom var riktigt snygga! Om du köper dom, men sen ångrar dig så tar jag gärna dom =P hehe

Johan

Tycker de såg bra ut!

Tessan

Åh vad söta ni är, jag behåller jeansen bara därför!!

Helene

Är det Koola Annas Johanna?! Jag har sådana, dom töjer sig ganska mycket. =) Kanske är bra för dig, men inte för mig som köpte dom lagoma från början. Nu sitter dom lite för löst, men snygga ändå =)

therese

hej, jag har likadana byxor och tro mig, du köpte rätt storlek, de töjer sig jättemycket! men skitsnygga så behåll dem!

Clara

JISSES, jag älskade dem, sjuukt snygga :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress