Kalasdag
Tack Johanna för ett supertrevligt kalas!!!
 Axel hade jätteroligt & jag med för den delen!!
Vi blev bjudna på flera sorters glass, maränger, fruktsallad, chokladsås, chokladpinnar, strössel, saft & kaffe- jag glömde inget nu va ;) Lo är ju världens sötaste lilla tjej och var dagen till ära uppklädd i en underbar liten Mulberryklänning. Bilder kommer så fort Johanna skickar dom till min mail, hade ingen egen kamera med mig.

Tyra & Hanna är i Stockholm och roar sig.. Skulle gärna vara där jag med! Nästa gång!!!

Ikväll blir det sängdags tidigt så att jag får sova ut.. Så fort vi vaknar imorgon så ska vi åka ut till min mamma- Niklas jobbar natt och behöver sova när han kommer hem vid 07, så då är det bäst att jag och Axel håller oss undan...
Ska bli skönt att flytta till en större lägenhet, där ligger sovrummet lite mer avsides så att man inte störs av resterande familjemedlemmar om man behöver sova.



Axel med mamma & moster
Mamma

En bra bild med tre av mina favoriter här i livet.

Mormor mamma

Tessan

Jaså så du är fortfarande uppe...! Gå och lägg dig i tid för imorgon får du passa Axel medans jag sover hala förmiddan hahaha

Madde Syster

Åhh jag saknar min Axel, det gör ont i mig.

linaa

hejsan!

trevlig blogg med många fina bilder. både på 2benta och 4benta.

hoppas allt e bra med er!

mvh

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress