Blir utskämd dagligen
Varför måste jag ha en hund som ska skälla ut varenda hund/hundägare som man går förbi?? Spelar ingen roll om det är en mini-chihuahua på 1,5 kg eller en rottweiler på 55 kg... Har han kanske för stort huvud min lilla Clyde, men var skulle han ha fått det ifrån.. *Host*



Men fin är han !!
Tyra

älskling saknar dej vad fin bloggen är! Ska skriva om din blogg nu- hoppas din statistik ökar imorn nu då! Puss älskar dej

Sara

hello tjejen!!!kul att du skaffat blogg=) Tack för senast=) de va ju sååå kul på festen=) Ha de toppen!! Kramiz//Sara

JULIA

haha min hund är precis likadan, skit drygt ibland, men va fan, hon är fortfarande lika söt & gó. ;)



måste ju förresten skriva att jag hittade hit ifrån tyras blogg och önska lycka till med din! :D

Tiiara

Åh du har en fin blogg. =) välkommen till bloggvärlden. Jag läste på Tyras blogg att du behövde hjälp med designen. Jag kan gärna hjälpa till. De e bara å säga till! Kram

Tina

Så nydelig hund! :)

Helena

hahah min hund har iaf slutat emd det :))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress