Vi är hos Lisa
Axel och jag har varit på BVC och gett Axel en vaccination, han var jätteduktig!! Grät bara pyttelite när han fick sprutan... Nu är vi hos Lisa och hälsar på. Skriver lite mer senare..
Marcus Å

Allt bra med dig? :)

Bloggen om sex

Är du intresserad av ämnet sex?

Har du någon historia som du vill dela med dig av eller tycker du bara om att läsa andras?



Besök gärna min nyastartade blogg som kommer ta upp allt inom ämnet sex! Välkommen :)

Miss Cali

Barn är UNDERBARA! Längtar tills min dag kommer. :)

Emelie

Besök gärna min blogg http://catturagiorno.blogg.se =)

elin

Hej!



Ville bara säga att jag gillar din blogg! Rolig att läsa! / Elin

nellie

Åh så du är från norrköping. jag har nyss flyttat hit ^^

annie

vilken fin blogg du hade :DD

Fanny

HA DET BRA HOSS LISA :)

nattis

hej,checka gärna in min blogg på www.starcevic.blogg.se :)

Anonym

Gillar din blogg! :) Hoppas du får en underbart trevlig helg! :) Kram

louise

fin blogg :) läs min och kommentera också: louiselindhes.blogg.se

kraaam

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress