Varför ser alltid jag fullast ut på alla bilder?????
Jag tänker skylla detta på min ögonform- har ju så små ögon, Tyra är iaf lika bedårande vacker som alltid!



Otten förra fredagen...
Tessan

Jaha tack Nezti för din kommentar, hoppas att det är ok att jag bara lägger upp en utav dom.. ;)

Anna

Otten . . . är hon från Norrköping tro? =)

Emelie

Fin blogg. Fortsatt trevlig onsdag!

Anonym

Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292

Mischka

du har inte alls små ögon!

Tessan

Haha tack Mischka, inte du heller ;)

Tyra

du e så snygg och sexig mitt hjärta

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress