Vad händer med statistiken?
Herregud nu har jag haft över 3000 unika besökare redan och klockan är bara elva! Jag och Týra sitter här chock och jag har till och med fler besökare än Tyra just nu..

Så ni får jättegärna berätta hur ni hittat hit, om ni sett min blogg nånstans osv...Please tell me! Kram
-Puppy^^

Hejsan!



Jag hittade hit via Tyra och jag har nog redan kollat hennes blogg. Men hon hade bara ett inlägg som jag inte hade läst om "date" parfymen så därför tittade jag hit :P

Kram

sally

jag läser din blogg numera! och det kan du tacka veronica för! :D

Yesbox.

Har läst tyras blogg ett tag, sen så skaffade du en blogg åh då vart det självklart att man skulle läsa din oxå :) har träffat dig ett par gånger men det var ett par år sen. mycket roligare och läsa bloggar när man har träffat personen som sitter bakom skärmen:)

Marre

Men hallå!!Det är ju för att jag har länkat till dig såklart!

Micke

Jag hittade hit va Tyras blogg..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress