Hjärngympa...
Här är en ganska så rolig utmaning som jag har snott från min kusins blogg:

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!Lycka till!

1. Vad heter du? Therese
2. Ett ord på 4 bokstäver? Tagg
3. Flicknamn? Tyra
4. Pojknamn? Tore

5. Yrke? Tågkontrollant

6. Färg? Turkos

7. Klädesplagg? Tunika

8. Mat? Tacos

9. Sak i badrummet? Tvål

10. Plats/stad? Tylösand

11. Orsak att vara sen? Tyra ringde....

12. Något man skriker? Tyst!

13. Film? Terminator

14. Något man dricker? Tranbärsjuice

15. Band? The killers

16. Djur? Tasmanian Devil (jaa det är ett djur)

17. Gatunamn? Trozelligatan

18. Bil? Toyota

19. Sång? Tänd ett ljus...

20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Tipspromenad


Faktiskt ganska svårt! Prova!

Anonym

Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292

emma

shit, vad svårt. Jag försökte, men det var så svårt med E så jag gav upp. =)



Fin blogg du har föresten! <3



Besök mig gärna på www.missemmasvarld.blogg.se

Veronica

;)

Har även stegräknartävling varje med start på onsdag i mn blogg! ;)



Puss lilla älskade kusingumman! Ring om det är något! Finns för dej ALLTID!



QUEENIE

haha lycka till mig! ;P

Josse

Hej!



Ni måste läsa min blogg! Den handlar om allt ifrån mode till tv-spel. Jag är en tuff 18årig tjej som inte censurerar inläggen, INGEN kommer undan! ;)

Mellie

shit vad jag försökte kom inte på någonting efter pojknamn hahaha XD

LoEm

Vad tycker du om "sommarkläderna" som jag hittade när jag kikade in på ellos ?!

jessica

får det endast vara med bokstaven T?

julia

Hejhej fin blogg! (:

Besök gärna ; jjjuliiabjorklund.blogg.se

:DDD

Anonym

Hejhej fin blogg! (:

Besök gärna ; jjjuliiabjorklund.blogg.se

:DDD

catta

Ja, det var ganska svårt du!!



KOLLA JÄTTEGÄRNA IN MIN BLOGG!! :)



Kram

lauur

hahah, kul! fast det var rätt så svårt jag klarade det ej.

besök gärna min blogg : lauurs.blogg.se

Jennyh

hehehe den där måste jag göra :D söt vovve där uppe, din??? kramar

svansen

Tipspromenad, haha! Du är då för söt=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress