Uppdatering
Här kommer en uppdatering från Tyra, hon kom äntligen på vem det är hon liknar!! Jag höll bokstavligen på att ramla av stolen av garv när jag såg det här!!!! Så jävla klockrent!!!! Hahahaha




UPPDATERING!
Påväg ner till posten släpptes bomben i min hjärna om vem jag liknade på bilden överst!!! Jag liknar hundrasen som är utnämd till världens fulaste hund!!!!




Veronica

ni är ju inte kloka!!!!!!

a-

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA, HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA,HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH! xD

Tova

Helt klockrent!



fortsätt så AHAHAHAHA

Miss F

Alltså... den där hunden. Lever den eller?? Den är ju inte lika ful som den är creepy! Du däremot är inte så creepy just på den bilden bredvid, HAHAHAHHAHA! ;)

Helena

haha så himla underbart skønt inlægg

julia

HAHA ! men neej !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress