Tråkiga måndagar...
Jag avskyr måndagar! Kan man inte ha lördag alla dagar i veckan ist??? I sommar ska jag, Tyra & Hanna åka till Tyras föräldrars hus i Simrishamn, huset ligger precis vid stranden! Då ska vi ha lördag varje dag och starta dagen med ett glas skumpa om vi känner för det!!!!!!!




Här är en bild på nya tv:n och tv-bänken som jag byggde ihop i stort sätt själv.
Moster

Måndagar är härliga.... tänk du har en helt oanvänd vecka framför dig. Vilka möjligheter!!!

Suck!! där tog jag nog i för resten av den här veckan.

Jag jobbar bara tre dagar sen är jag ledig 2 men jobbar hela skitans helgen.

Kram ha en bra dag.

Fin tv-bänk och händig är du oxå måste brås på moster.

Tessan

Tack Moster! Söt du är!! Och alla ni andra också såklart!

Svansen

Vilket jag har en känsla för att vi känner=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress