Tillökning i familjen
Tack vare den här tjatmajjan... Familjen Andersson/Lundin var lite trött på henne och jag är ju inte den som tackar nej till ett djur! Visste ni förresten att jag läste djurvård på gymnasiet? Jag är undersköterska på djur- tänkte läsa vidare till veterinär men pojkar och nattklubbar blev mera intressant...
Här är hon iaf den nya familjemedlemmen Diana:









Clyde blev gladast av alla för nya medlemmen! Surast blev Nicke!!!
Jeanette

Jag visste :-P

Veronica

Men Nicke då... Inget att sura över, Diana är ju söt! ;)

Hälsa honom att dom nog snart kommer finna varandra!

Kramis

Mamma

När jag håller förläsningar angående äldreomsorg brukar jag säga:

"Om man inte får sina fysiska behov tillgodosedda och lämnas utan samtal, utan mental stimulans, utan samvaro med andra, utan aktivitet har man en sämre tillvaro äm de flesta marsvin.



Ta därför väl hand om Diana så jag sedan kan ta med henne som exempel!

Puss från Mamma

Svansen

Är det en råtta, är det en kanin, vad är det liksom... Nej, usch!

Louise

Så söt! Men ni har väll den inte själv? Det är olagligt att ha marsvin ensamma. De mår inte bra av det.

Jag har haft marsvin i nästan hela mitt liv, jag vet vad jag pratar om. Om du inte tror mig så kan jag länka dig till sidor där det står klart och tydligt att man inte får ha marsvin ensamma.

Tessan

Hej Louise! Är det sant! Men den här stackarn är 5 år gammal och har varit ensam i hela sitt liv... Kan man sätta ihop henne med ett annat marsvin så här sent???? Min stackars lilla Diana!! Då måste jag genast skaffa en till!!! Hör av dig igen med svar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress