Tack för alla kommentarer!!

man blir så otroligt glad när man går in på sin sida och ser att man fått en massa kommentarer av er, det gör hela min dag!!! Hur kunde jag leva utan en blogg innan ???

Och ett speciellt tack till den här rara tjejen för hennes inlägg:

Oj, har du barn!? Var tvungen & kolla nu om det stod hur gammal du var någonstans & hittade det till min förvåning - 27 år? Stämmer det? Du ser ut som högst 20, haha! :)


Där ser ni- det lönar sig att skriva snälla saker till mig!! ;)

Jag niger & bockar!  (säger man så???)

Madde

Säger man inte bockar och niger??

Sara

Oj haha, det ser verklgen inte ut som att du är mer än 25 år, hehe.

Bastardo

Visst är det kul,, blir som en drog. Men känner du ingen press nu? Du har ju ändå fruktansvärt många människor som läser din blogg. Jag har bara en microskopisk skara jämfört med dig, men jag känner mig ibland hämmad att skriva det jag verkligen vill, för att de bloggare jag tycker om ska börja tycka illa om mig. Men det försöker jag skita i. Sen är jag lite försiktig med att lämna ut vissa detaljer om mitt privatliv än. Men visst fan är det kul att få dela med sig av sina sjuka tankar;)



Ha en trevlig kväll

mvh

Http://bastardo.blogg.se

Cattis

Ja, visst är det kul med kommentarer på sin blogg? =) Men själv får man inte så många kommentarer. Skulle vilja få fler läsare till min blogg! =)Håller med henne som tycker du ser ut att vara 20! Du ser inte ut att vara en dag äldre! =) Cattis

Irriterad

Tycker snarare du ser ut som en kille.

Thess

Sjukt snygg klänning, var är den ifrån?

Rebecka

Jag håller med de andra, det ser verkligen inte ut som att du är 27 haha :d

N

fin klänning!

Lancia

Vilken underbar klänning!

Martina

Guuuud vilken fin klänning!! Vart är den ifrån? Det är precis en sån jag vill ha på min "svägerskas" bröllop i sommar :)



// M

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress