Tack Älskling!
Jag har fått en present av Tyra idag, 3 små söta stenar med text på. Nu måste jag bara hitta nåt gulligt litet fat och lägga dom på.




Har packat upp mina Marilyn Monroe tavlor men inte bestämt mig riktigt för var jag sätta domm ännu???
Har henne på mina kylskåpsmagneter också, visst var hon vacker!!!



Dom 4 små tavlorna fick jag i födelsedagspresent av Tyra




Dom här hittade jag på Vaxkupan för 39 kr styck
Isabel

Det coola är att det där peace love , de där stenarna jag kollade en annan bloggare nyss och hon hade också köpt sånna! :)



Isabel

Zara

Marilyn Monroe tavlorna är riktigt snygga !

Lina

hej hej...va fin blogg du har....jag gillar dina marilyn tavlor....Jag hade en stor som va 1x1 meter...men den blev kvar hos mitt ex när jag flyttade tyvärr

Viggin

Vilka fina tavlor älskar Marliyn Monroe! <3

angelica

jätte fina tavlor

Emma

oj, vad många marilyn monroe tavlor du har!

L +100 kg

Marilyn är verkligen supervacker! Och stenarna var helt underbara!

Johanne

Jättefina stenar! Vet du vart dom finns?

Skitsnygga tavlor btw!

Victoria

Jag gillar stenarna. Var köpte hon dom?

Nina

Marilyn är så fin, är en samlare jag också :)

Tessan

Hon beställde stenarna på jotex.se

Tina

vad fina stenar :)

sara

Vilka fina tavlor. har själv en massa Marilyn tavlor hemma, får knappt plats med alla. Hon är ju såååå snygg!

elsie

De där stenarna är så fina!

vickan

Fiin blogg du har :)





ps,läs min blogg och komentera gärna: Viiiiickanz.blogg.se

Maj

såna där tavlor är riktigt häftiga!





va gärna med i min tävling som handlar om att hjälpa andra :)

Anonym

Vi har också en sån boll-lampa. De är så mysiga :).

Julia

vart är alla marilyn tavlor ifrån? :D

Tessan

Julia- de 4 små tavlorna fick jag i present av Tyra, vet tyvärr inte vart hon köpt dom? De andra tavlorna köpte jag på Korg & Möbler i Norrköping. Såg en sjukt (!) snygg tavla med Marilyn på gallerix för ett tag sen men den kostade flera tusen :( Annars finns det tavlor med henne på nästan var o varannan inredningsbutik.

Julia

okej, dom är iaf sjukt snygga allihopa :)

de småa i färg har jag sett på rusta faktiskt, kan nog vara där hon köpt dom? :) jag har också sett en skit snygg på gallerix, men som sagt, alldeles för dyr. Köpte en stor plansch där istället för typ 69 spänn på marilyn o satte upp på väggen istället. ;)



Då ska jag kolla i en massa inredningsbutiker ihelgen när jag drar till sthlm, tack! :)

J

åååhh,vilka underbara tavlor! älskar henne.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress