Stackars barn...
Min lilla Axel är sjuk :( Har hostat hela natten och lite feber så idag har han varit hemma från Dagis och hjälpt sin mamma med att plocka upp ur kartonger ist. Han absolut matvägrar! Han gapar tom "INTE" ( Inte= nej tack på Axelspråk) när jag ställer fram jordnötsringar... Så dom åt jag opp.. Men en Piggelin har vi fått i honom iaf. Hans pappa har varit och inhandlat näsdroppar och slemlösande till honom så vi hoppas på bättring snart!




Jag var schysst & sparade några till dig N
JJ

Hoppas hna blir frisk snart =D

Anna

Tyra hälsar på sin blogg att du ska uppdatera oftare ;P

Bettina

TYRA VILL ATT DU SKA UPPDATERA OFTARE! :D

Veronica

Men lilleplutt Axel då!

Men det bra att ni får i honom piggelin i alla fall!

Vätska är bra!!!!

Hälsa från Thea - LIthea så blir han nog piggare!

Bastardo

Usch, finns inget värre än när ens barn är sjuka.

Jo förresten, skulle hälsa från Tyra att du ska uppdatera lite oftare ;)



mvh/

http://bastardo.blogg.se

Johanna

Tyra och vi andra önskar lite fler och mer uppdateringer:)

Anonym

Tyra hälsar att du ska uppdatera lite oftare =)

Anonym

HEJ! kan inte du börja blogga lite oftare? skulle hälsa från tyra!

pillan

Uppdatera mera!Haha,hälsningar från tyra <3

johanna

du ska uppdatera oftare ;)

Elin M

UPPDATERA! :D

Svansen

Stackarn! Hoppas han blir piggelin snart...



Just det, uppdatera oftare=)

Kram!

Ida

Uppdatera mera! :P

Veronica

Var väl oxå tvungen att kika in hos tyra o då såg jag att jag skulle hälsa att du ska uppdatera oftare! Håller med henne!

Kan du förresten hälsa henne att hon ska skriva att folk ska kika förbi hos mej oxå... ;)



Nu är jag så där smart igen...

Men förresten, vänta med det till min nya bloggdesig är klar...

Kramis pussgurke kusse

Anonym

TYRA VILL ATT DU UPPD. OFTARE!!!

;)

Ännie

Tyra hälsar att du ska uppdatera oftare =)

Amanda

Ja, uppdatera oftare! :D

VERKSTÄLL!!!!

tyra hälsar att du ska uppdatera oftare !!!!!!!!!

Michaela

HAAJ :) Tyra hälsar att du ska uppdatera mera! do it, do it, do it, do it, do itdo it, do it, do it, do it, do itdo it, do it, do it, do it, do it!!!!! ;D

josephine

du ska uppdatera oftare :D

Anonym

hälsning från tyra; uppdatera oftare!<3



hahah ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress