Så j***a snyggt!!

Jag funderar starkt på att tatuera In min sons namn på handleden, det har den här människan gjort idag och det blev as-snyggt!!

Karolina

Tatueringar är inte riktigt min grej men good luck anyways =)



kramkram!

Bastardo

Ja visst är det snyggt?, Men lite mer snirklgt skulle funka. Själv har jag "Esisto e vivo per i miei figli" på bröstet över nyckelbenen, men jag har redan bokat tid. Det kan bli handlederna eller revbenen. vi får laaa seee

Anonym

Shit vilken snygg tatuering... ;)

Moster

Stackars Axel, hoppas han blir bra snart. Marsvinskräket mår bra.

Tjusig outfit på Clyde, men han borde ha lite mer färg.Jag menar vårfärger.

mrstk

åh det är skit snyggt med det!

Linnéa

Vad fint att ha din sons namn :) Kram

Nicole

Det är självklart att du ska göra, Du kommer alltid älska dom och det skulle nog bli sjukt snyggt ! och om du har tid så får du vara snäll och ställe en fråga till mig eller någon av de jag bloggar med. HA en så trevligt kväll! :)http://dreamgirls.webblogg.se

Sofia

Aaa, det har jag med funderat på, men mer som ett armband runt..

Emma

ja, det där var ju jättesött! Gör det :)

Marie

Ååh, det är jätte fint..

Emelie

Åh, det är så himla fint :-) Och det är ju inget man kommer ångra. Det är i såfall om man ångrar stället man gjorde den på, men handleden låter fint. Men i såfall på själva "handleden" och inte underarmen :-)



Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress