Revlon nutri cream
Så heter en inpackning som jag använder. Min cream har nr 600 och heter Fire Red. Nu är ju mitt hår så mörkt så att det blir ju inte eldrött men det skimmer i rött i vissa ljus vilket gör att håret ser mer levande ut! Det är alltså en inpackning som ska sitta i 3 min (jag brukar ta minst 5) och sen sköljas ur. Kruxet är bara att man ska undvika att få den här cremen i hårbotten- vilket är väldigt svårt!! Så jag brukar vara lite röd i hårbotten en par dagar men det är sånt man får stå ut med eftersom att resultatet blir så snyggt!

Moster

JAG MÅSTE KÖPA ett par masai skor. Jag har tänkt på dessa i en vecka mn tycker att det är saftigt med 2500kr. Nu läste jag att de reducerar celluiter....Inte tror jag att jag har några(hi hi) men man kan ju få.

Blodpudding tillsvidare!

Kram från Mamma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress