Pust...
Gud vilken dag... Stressat som fasen! Nu äntligen skulle jag kunna försöka varva ner men det är ju kört eftersom att jag druckit kaffe! Åh känner mig kaffetjackad i hela kroppen plus att jag har mensvärk dessutom :( Buuuhhhuuu!!!!!

Är hemma hos Tyra och ligger på soffan och klagar lite... Väntar på bilder från min kusin från idag, lägger ut dom senare...
Anonym

Spana in min nya blogg design http://paulinaholmgren.blogg.se

Josse

Läs min blogg! :)

Den handlar om alltifrån mode till tvspel till dom senaste händelserna i en tuff 18årig tjejs liv! :) Jag censurerar INTE några detaljer och INGEN kommer undan.. ;)



Puss



/Ingen vanlig Swensson

Dijana

ibland önskar man att man var kille istället.., fin blogg du har förresten :)

catta

ja, ta det lite lungt nu... det förtjänar du!



KOLLA JÄTTEGÄRNA IN MIN BLOGG!!



Kram

Anonym

Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292

Anonym

TACK :) din blogg är oxå as frän =)



sandraal.blogg.se

Sofia

Snygg blogg. Hur gjore du så att den kom med på "mest besökta"?

Rebecca

Gud vad vacker du är! Älskar din hårfärg! är dne riktig eller färgad och om dne är färgad, vilken färg använder du dig av? =D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress