Nyköping nästa...
Nu är vi på väg till nyköping och ska umgås med Niklas familj, ska försöka blogga därifrån. Josse är hemma idag förresten så jag måste lyckas klämma in henne också på nåt sätt... Måste rusa iväg nu
Josse

Hej!



Läs min blogg om allt ifrån mode till tvspel. Allt som ryms i en 18årig tjejs liv finns här, helt ocensurerat! Ingen kommer undan! ;)



Kram

Zandra

Hoppas du får en fortsatt bra lördagskväll! :)

V A N E S S A

vilken söt header, PUSS

MANDAAH

aaaw.. vad kul gumman!

ha så kul där:

puss!z<33

MIkaela

Hoppas ni får det jätte mysigt hos Niklas puss <3



http://thelifebymikaela.blogg.se

Anonym

Hur är det med dig söt? :* <3

Em

Vilken fin blogg du har! Allt bra med dig?

Greta

Jag har börjat 30 days of beauty med teen vouge så jag tycker att DU borde gå in på min blogg varje dag och se efter nya beauty tips (om du är intresserad såklart). Det kommer hålla på i 30 dagar från och med idag.

Mvh G.S

www.geekinthedark.blogg.se

Emma

Låter ändå som en trevlig dag:)

emily

Fin blogg :p

Denise

Tack :) Detsamma, har du gjort din design själv eller fått hjälp av någon? :) Det är bara höra av dig om du är sugen på en ny design :)

LISE - egendesignade kläder till försäljning

trevlig dag! :)





/ Egendesignade kläder till försäljning.

Denise

Du är en av 10 som har chans att vinna titeln charmigaste bloggerskan, här kan du följa hur du ligger till i tävlingen :) http://naztysbunny.blogg.se/2009/march/vem-ar-den-charmigaste-bloggerskan.html

jd ♥

hoppas du hade de trevligt :D<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress