Nya spegeln
Det blev en spegel med vit ram ist för svart, ändrade i sista minuten...

Ikväll kommer Emma och Lisa hit och vi ska dricka lite vin och ha "tjejsnack" Lisa har ju varit utomlands i en månad så vi har massor att ta igen!!!!!
Ska ta bilder i kväll också men det är något fel på datorn när jag ska skicka över bilderna från kameran... :( Det kanske funkar senare?! Nu ska jag duscha Axel KRAM


Invigde nya stövlarna idag




Nya spegeln från Korg & Möbler
Hanna Lundin

snyggt efternamn! ;D

linnéa

ha en jätte mysig fredags-kväll nu ! :)

Caroline Bernadott

JAG VILL HA DINA TAVLOR

Jenny

fasiken vad snygga tavlor i bakgrunden :o var kan man hitta sånna som inte kostar en förmögenhet?

hoppas ni får en skön tjej-fredag!

catta

Snygga stövlana var!!



KOLLA JÄTTEGÄRNA IN MIN BLOGG!! :)



Kram

Greta

Hej!

Eftersom jag samarbetar med cocoo.se får jag förhandsvisning till nya smycken som kommer till siten, så jag skulle bli väldigt glad om du gick in på min blogg; www.geekinthedark.blogg.se och checkade in några av de nya smycken, och kommenterade och sa vilken av mina favoriter var dina! tack så hemskt mycket, kram /g.s

jennifer

härlig spegel! :)

Clara Carlberg

Wow, precis som de andra älskar jag tavlorna! Köta var?? :D Söt spegel också! Ni får ha jättetrevligt nu, puss!

bitte

jättesnygg

Camilla

Vad fin den bruna färgen du har på väggen. :) Ha en bra helg!

Dixi

Vart har du fått tag på den stora marylin tavlan? (=

sorkis

Underbar blogg du har :)

Glöm inte att dricka ett glas vatten mellan vinet, slipper man huvduvärken :P annars kör på hårt och ha en trevlig freda kväll :)

Åsa

va fin den var=)

Madde

Tror jag ska måla om min spegel, den är ju likadan fast träfärgad.

Ellen

kika in hos mig!

jessica

den va snygg, vad var priset? :)

Cristian

Som taget ur The Sims 2 :-) Haha, grymt tjejen :-)



Cheers!



/Chris

Sofia Lundgren

Oh Marilyn Monroe i bakrunden, hon hänger i mitt rum med ;p

terese

jag måste också ta och köpa mej en stor spegel snart, blir galen av att springa från källaren, där jag har mitt rum, upp i hallen så fort man ska kolla nått ;)

Fanny

Den va riktigt snygg! var löpte du den? vore roligt att äga en helkroppsspelgel, men de får man bara drömma om.

Fredrik **FRISÖREN

otrolit fin spegel!

Koattack

Fräcka skor ser ut som något ur något actionfilm som Matrix eller blade

Linda

Blev det en mysig afton? :)

Emmy

Vad kostade spegeln?

Felicia

Riktigt snygg spegel måste jag ju börja med att säga. Sen har du sjukt snygg blogg. Får du hjälp med designen eller du har pillat och pysslat själv? Och sist så är jag ett stooort Marilyn fan så jag bara ÄLSKAR tavlorna i bakgrunden på bilden med dina nya stövlar! Kramar!

Tess

Gillar du spelrecensioner eller coola bilder från spelen igår testade vi street fighter IV värt å läsa lite kram

Mikaela

Snygg spegel!

Fiffi

Kikar in och säger Godmorgon! Hoppas du får en bra lördag! Kram Fiffi

Evelina

Söt header :)

Anneli

Fin!

Jag tycker din header och design på bloggen är jättefin!

Mikaela

Så fin spegel och skor :)

Besök gärna min blogg =)

kram

Isabelle

Rösta på BWO ikväll! :)

hanna

snygg ;)

Svansen

Jävligt snygg design, baby!

Min blogg ligger numera på http://svansens.se

den andra fungerar inte längre.

Kram!

gossipgirl

Hej! Prenumerera på min blogg, så prenumererar jag på din! Säg till när du har börjat prenumerera på min bara, så prenumererar jag på din!



Min blogg handlar om skvaller, och är den bästa skvallerbloggen/gossipgirl-bloggen! Alla älskar ju skvaller! Ha det bäst.

xoxo

Anonym

Vilka skor vad snyggast?





Vilka skor vad snyggast?







Vilka skor vad snyggast?







Vilka skor vad snyggast?





Vilka skor vad snyggast?





Vilka skor vad snyggast?

Emma

Å vilka fina bilder på översta bilden:)

Emelie

Besök gärna min blogg http://catturagiorno.blogg.se =)

www.alexandrastyle.se

Ursnygg, och urläckra tavlor!



//



www.alexandrastyle.se

Denise

vad har du för mail? jag skulle vilja skicka en bild på dig :)

angelica

åh den spegeln skulle passa perfekt i mitt sovrum hemma i sthlm

Alshammar-Fashion Lifestyle

snygga stövlar!

Eleonore

verkligen snygga stövlar. gillar tavlorna i bakgrunden med, Monroe är guld

isabell

snyggt:)!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress