Nu saknar jag min Niklas...

Men den jäkeln ska jobba över en halvtimma åhhhhh...
Imorgon är det skola igen så jag måste försöka lägga mig i tid idag! Har ju haft lov en vecka och tiden har bara runnit iväg!!!!
Har faktiskt saknat alla mina klasskamrater! Speciellt er Reagan, Emma, Annica och Erika!!

Svansen

En halvtimma?! Jaa, gumman frågan är om du kommer överleva;)

Desperate den tredje och bokrean imorron, yaay!

Har lagt till dej med baby!

Puss

Moster

Du skulle behållit Diana så hade du haft någon att snacka med när Niklas jobbar.

Vad ska jag göra med marsvinskräket? Ska hon gå i koppel, läste att de behöver motion. Salming kröp in och la sig i hennes bur när hon var ute, så nu har hon ingenstans att bo får väl ha henne i sängen.

Du som har lite modekoll vad är senaste nytt för marsvin. Tänker då på nagellack, handväskor(ryggsäck) kappor och mössor.

Såg föresten en fin parkas till Clyde på Netto Ljura 59 kr militärgrön, pälskrage på kapuschongen rätt så frän faktiskt och billig.

Fröken Eriksson

Du överlever nog en halvtimme utan honom i alla fall ;P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress