När vi sätter igång...
Här kommer ett inlägg direkt taget från Tyras blogg- ibland kan man ju undra om vi är friska i huvudet????




Alltså gud, det här är det absolut pinsammaste inlägget jag någonsin lägger ut, haha...
Men det är så jävla fult att jag måste bjuda på det här! Igår satt jag och Tessan och läste Veckorevyn, och så var det ett repotage om sexställningar- och killen dom illustrerat var så fruktansvärt ful att vi skulle försöka härma honom, ja ni ser ju hur ful han  är nedanför.....Det ballade ur såklart! Jag har aldrig sett mig själv så ful på en bild- NÅGONSIN! Herregud..ah..okej...nu publicerar jag det här..nej nej! Tessan sa till mig "Du kommer ALDRIG att lägga upp dom där bilderna på din blogg- det skulle du aldrig våga"..Ursäkta gumman, men är du själv så snygg på bilderna???? hahahahaha........Nu trotsar jag allt och lägger ut detta! Pust!!!

(Ush, hoppas inte att några annonsörer är inte för att reka min blogg nu, haha:)



Visst är jag jättelik en seriefigur här? Typ en gammal mus eller katt..kommer inte på vem, vet ni?


Ja, vad hände på denna bild? Och ursäkta, men vart tog mina bröst vägen?
AHHHH UPPDATERING! Jag kom på vem jag är lim här: Homer Simpsons fru!


haha Här är Tessan jättelik den bilden som är till vänster däruppe på killen, eller hur?







Annons från Tailsweep - Sveriges ledande annonsnätverk för sociala medier. vspacer
Viann

Om du är intresserad av mode, musik, vintage, poesi och mycket annat så är min blogg något för dig!

tella

haha! :D

Linda

hahahaha ja han va ju inte direkt en drömprins :D

anna

HAHAHAHAHAHHHAA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress