Myt eller inte???
Niklas och jag gick nyss förbi en hårsalong när vi var ute med Clyde och såg en affisch i fönstret på en av frisörerna. Gud vad söt hon är utbrister jag- tjejen har rött hår och en glugg mellan framtänderna (en sån där charmig, snygg glugg) Och får då höra från Niklas att hon nog är en 15%-are. ???? Han förklarar då att tjejer med äkta rött hår är kåtare än andra tjejer och att dom med glugg är lite kåtare dom med, rödhåriga ska va 10 procent kåtare och dom med glugg 5 procent kåtare om jag nu fattat rätt- därför är alltså hon en 15 procentare... Hahahaha, ja jag säger då det... Visste ni att jag är rödhårig från början ;) nae vars... Men alla ni rödtottar där ute -kan ni bekräfta det här????
Mamma

Vad han kan den där Niklas....

Lisa

Jag kan nog faktiskt dementera det där!

lisa

Själv är jag ingen äkta rödtott.. Men det är lite svårt att jämföra :D "Hörru rödtott, hur kåt på en skala mellan 1 och 10 blir du vid det tillfället?" hehe ja du förstår hur jag menar ;)



snygg hund du har förresten! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress