Min STORA kärlek!!!!!

Gud vad jag saknar min Axel! Han är hos sin far inatt, men jag får tillbaka honom imorgon. Han är och kommer alltid att vara min allra största kärlek! Det går verkligen inte att beskriva i ord hur mycket jag älskar min lilla skitunge!! Ni andra mammor vet vad jag menar!!

Jessica

fin blogg

Micke

Förstår känslan med :) Alltid lika tomt när sonen är hos sin mamma.

Mamma

Det är även min stora kärlek och han har en stor plats i mitt hjärta. Hlt underbart med barnbarn och tack för att du Therese har givit mig honom.

Om det är någon av er läsare som träffar Axel så säg då: Mormor är ...Snabbt svarar han söt..

Läraktigt barn!

kram från mamma

Anneli

Vilken söt liten kille du har!

Miss Cali

Helt underbart söt! :D

Ha en underbar fredag! :)

Mjke

Åh, vilken söt liten rackare!



Hoppas du får en fin dag!

Fia

Ååå jag skulle sakna ihjäl mig!

Söt han är eran Axel =)

Anonym

Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292

andriana

Sötnos! :D

susanna

åå va söt han e!

Veronica

Vet ju precis vad du menar!

O du Axel finns o tar väldigt stor plats även i mitt hjärta! O i Litheas oxå!



Puss på honom!

Madde

Madde

Åh jag saknar ju Axel förjämnan ju, skit jobbigt!!

Anonym

mmm... jag vet vad du menar... känner det samma för min Zion

Moster

Jo detta är norra europas plirigaste unge, med räv bakom örat. Rolig och söt.

Kram på dig Axel från mormorsyster

Anonym

Sonen är superdupersöt! Vet precis vad du menar! Har en dotter som fått mig att inse att kärleken faktiskt är oändlig....

elin

vad söööööt :)

Malin

Aww! Jattesot!

Evelina

Aw va söööt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress