Men GUUUUUUDDD!
Jag ligger på 9:de plats på blogg.se  Allt tack vare ni allesammans!!! *SMACK*
Maria

Vad kul! :D

Josefin

Var med och tävla om fina priser från krusell i min blogg!

Klicka här så hittar du tävlingen: http://josefiinn.blogg.se/2009/february/tavling-1.html



Tävlingen avslutas 1 mars.

Luisa

hahaha grattis! Vad söt blogg du har by the way =) Jag har ännu inte lyckas lista ut hur man designar min! =( men det kommer väl med tiden haha.

eva

hur har du fått så många besökare :O du har ju bara haft bloggen i två månader typ! bra jobbat :) och fin är den!

ELISE

kul för dig :)

Astrid och Emelie

vI ÄR BLONDINBELLAS STALKERS! LÄS MER OM DETTA PÅ VÅRAN BLOGG!

Anonym

Varsågod :)

Madeleine

gud vad kul :)

JANE DOE

Hur lyckades du??!?!















:)

Tessan

JANE DOE- inte den blekaste?? Tyra har ju förstås länkat till mig ett par gånger men det ska väl inte ge så här många läsare... Just nu är jag uppe i 8000 unika för idag men ärligt talat det måste ju vara nåt fel!!! Clueless!

fridaaljung.blogg.se

Det har du förtjänat, fin blogg verkligen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress