Människans bästa vän!!!!
Axel sover, Niklas ska jobba natt så han sover....
Men då är det tur att man har en sån snäll hund som alltid ställer upp på att göra roliga saker för sin matte! (jag hade kul iaf...)

Så vi har haft en liten catwalk på vårat vardagsrumsbord:

Tröja : H& M   Skor: Adidas



Skjorta: Ralph Lauren  Mössa: H& M


OBS: Hunden for ej illa under sin medverkan till det här inslaget...
Anonym

ååå det var det sötaste jag sätt! :D

veronica

Kolla min superfina tatuering på bloggen, darling!

Är så nöjd!

Anonym

men guuud, jag dör!!

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT :D:D:D:D:D:D:D



kolla gärna in min rätt nya blogg!

behöver verkligen läsare, hehe.

Bloggar om favoritämnet kläder

Släng gärna med en kommentar om vad du tycker! :)

Ha det bra!




http://ojalaburman.blogg.se

http://ojalaburman.blogg.se

http://ojalaburman.blogg.se

sara

Vilken söt hund hihi :)



Trevlig kväll!



// prinsessansara.se

Anja

Hallego! Det var det sötaste jag sett!

SandraFrejd

Gud vilken söt hund ! Tänkte fråga först om det var hundkläder (tröjorna, inte skorna) men med bättre vetande förstod jag att det var barnkläder ! En sekunds dumhet trädde in i min hjärna men det bjuder jag på. Ha det så bra !

Anna

NAWW... Gud va gullig hund!

Anni

Vilken söt hund!

emelie berglund

gud så himla söt :D :D

Emma

gud va underbart sött

E

ohh så himla söööt :)

bianca

åhh...så himmla söt!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

C

HAHA! ;D

Ellinor

vad söt!! :)

Sara

vad söt :)

lina

Åh så sött ;D Ska försöka få min katt ställa upp på det.. kommer nog inte lyckas ;)

Helena

åååhhh så söt!

Linnsan

haha sött

Rebecca

OHHH! gudars vad sött!

Therese

Haha det här var riktigt roligt. Hundar är så roliga.

Emma

det var nog det sötaste jag sett :P

lina

men gud så söt :) är det en tibbe ? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress