Jag är så GLAD!!!
Kommer ni ihåg att jag var på föreläsning igår som hölls med 2 chefer från psykavd. i Norrköping? Iaf, Annika från min skola ringde för en stund sedan och berättade att ena chefen ring till henne och sagt att dom hade upptäckt mig av alla människor och skulle vilja komma i kontakt med mig- för att dom vill att jag ska börja jobba på avd. 26 i Juni när min utbildning är klar! Men GUUUUUUDDDDDD!!!! Åh jag blev så glad att jag trodde att hjärtat skulle hoppa ur kroppen!!!! Det är nästan för bra för att vara sant, jag menar hur ofta ringer en chef och erbjuder ett jobb bara sådär... Dom får ju in en massa jobbansökningar hela tiden... Jag har inte berättat något för N- han jobbar till kl 23 så jag tänkte överraska honom efter jobbet.




Så här lycklig är jag!!!
Micke

Grattis, kul när sånt händer :)

Tommy

Grattis är väl på sin plats. :D SKitkul. Jag håller för övrigt på med din logga lite... snart klar.

Anna P

Fasen, vad kul för dig. GRATTIS!!

KRAM

Mamma

Grattis, Grattis

Såå himla kul. Det är inte ofta chefer ringer försöker fånga någon å det sättet och du ska vara STOLT för det är jag.

Puus7Mamma

Linda

Åh vad kul, grattis!! =)

Jeanette

Grattis gud så kul annars så brukar det vara svårt med jobb i dessa tider :-)



Men grattis igen

emma

Vad roligt! Grattis! :)

Svansen

Men shit! Fan, vilken cred alltså! GRATTIS!

Kram

Veronica

VA? Men åh! GRATTIS!!! Härligt för dej Gumman!

Jag är oxå stolt över dej!

Kram o Puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress