Hemma igen
Rosing var ju ingen hit direkt... Hon kunde väl ha bjudit på ett leende åtminstone.... Är det inte olagligt att gå igenom nåns hotellrum sådär som hon gjorde???? Jag försvarar absolut inte knarkare, men hon vet ju inte till 100% att det var knark...

Tyra och jag funderade på att gå nånstans och ta ett glas vin men vi struntade det. Jag har ju skola imorgon och hon ska ju öppna butiken..  Skulle ha varit kvar hos Tyra en stund och käkat pomme men jag var så röksugen och hade slut på cigaretter så jag var tvungen att gå hem..

Sitter nu i lilla tv-rummet och kollar på tv, Niklas sitter med en bunt arbetskamrater och kollar på fotboll- så jäkla trist!!!


Tyras pomme
Laura

Perfekt sätt för kanal 5 att försöka locka lite nya tittare när de kör med knarkgrejen..

Jeanette

Ja så kan hända att mina med ser ut när jag pratar för länge i telen hihi

Marie

Började kolla på Rosing jag oxå, men satte på en film efter 1o minuter ungefär;)

Bastardo

Vilken smaskig tallrik med pomme.. Ja, äter hellre tallriken än pommen så att man slipper förstöra tänderna.



Kul att hon snappat upp ett och annat av sin bror... ;)





MISSA INTE VÄRLDENS BÄSTA RELATIONSTIPS: http://bastardo.blogg.se



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress