Här har ni boven!!!
Anledningen till att jag är så trött om dagarna framförallt mornarna är för att jag har fastnat, verkligen FASTNAT (!!!) för tro det eller ej : Baywatch...
Programmen sänds i dubbelavsnitt varje natt på Tv 4 Guld och startar vid midnatt och håller på till 02.00

Men gud är hon störd tänker ni nu och jag förstår er men det är ju så sjukt dåligt att det blir bra!!! Det bästa är ju Mitch som får ragg i varenda avsnitt men som alltid vänligt och bestämt avisar alla dessa trånande brudar... För att inte tala om när det händer lite farliga saker som utförs av stuntmän som inte är det minsta lika skådisarna, hahahah Jag älskart!!!



Hunken....
Zandra

Haha jobbigt att fastna för serierna på dagarna, de är lätt beroendeframkallande ;)

Emma

hahah jag håller med.. det är så dåligt så det blir bra

Sandra Tjulin

haha, du har helt rätt! man blir faktiskt beroende av det när man väl börjat kolla (;



Läs om den hemska händelsen! http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/2-aring-blaste-ner-i-havet-hon-dog.html#comment

http://eerikandersson.blogg.se

oj din blogg är någon jag missat på "mest besökta" på blogg.se's startsida. du måste kommit upp nydligen? :p

felicia

länge sen man såg det ^^

therese

haha de va inte illa :) stackars dig!

Micke

Baywatch kollade jag jämt på förut, dåligt så det blir bra är en bra beskrivning hehe. Samma sak med Sunset Beach typ

Anonym

finfin blogg !

mikaela

Haha xD den första jag har hört som fastnat för baywatch! haha :D



www.candycream.blogg.se

Madeleine

haha jag följde det förut :P

Anonym

Håller fullständigt med dig med Baywatch! :)

Denise

skulle även vara kul att veta om du har någon mail för jag skulle vilja skicka en bild :) ha det bra! kram Denise

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress