Fredag!
Nu har NT varit här. Hoppas att jag gjorde ett bra intryck! Är ju faktiskt lite bakis efter gårdagskvällen, men det hoppas jag att dom inte märkte! Dom var jättetrevliga!!!! Speciellt den Snygga fotografen! ;)

Ikväll är det Palace som gäller men jag är inte särskilt sugen på att dricka idag igen... Ska gå och lägga mig ett par timmar nu så kanske jag känner mig bättre när jag vaknar igen. KRAM!!
Alshammar - Fashion Lifestyle

Du menar väl inte Norrtelje Tidning eller?:)

Lina

Hoppas du får en trevlig kväll iallafall! det är jue trotts allt fredag ! ;)

bjorn

Ni kommer in i faderns rike om ni blir USA propagandister

Rätten att bära vapen mänsklig rättighet

Bara skit i å betala skatt

Bara skjut

Politiker accepterar konsensus på sikt

Vänsterintellektuella= bara mörda packet

Allmän amnestilag

Skitsverige= bara skit i det (myndigheterna etc= bäst mordblomma) å satsa på competetive intelligence

Felicia Marthe

Hoppas du får en fin dag! :)

Julia

Gillar din blogg:)KOlla gärna in min o kommentera gärna:)

mamma

Hej

Lillebror undrar om det är total nyhetstorka eftersom NT varit hos dig och vill skriva om din blogg. Han är väl för schyst och rolig va!

Kram från MAMMA

Ulrika

Hehe, nu charmade du nog Håkan =)

(Jag jobbar på NT ) =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress