Fotografica
Här är tavlan på mig som gravid med Axel. Bilderna togs av en fotograf som heter håkan och jobbar på fotografica. Den här tavlan pryder faktiskt också väggen i väntrummet på barnmorskemottagningen Vrinnevi (stolt!)

Moster

Vilken jättefin tavla!! kul att någon äntligen förbarmar sig över stackars Diana, hon är skitgullig tycker jag. Men jag är ju oxå tokig i alla djur.Skulle vilja ha en kamel och en pingvin, men inget av dem går att ha i lägenhet.Pingvinen fick väl i så fall bo i frysen, och jag skulle rida på kamelen till jobbet, ""vilken Syn" kriminalvårdare på kamel.- Tjusigt!!!

Linda

Åh vilken vacker tavla på dig!

Steffi

Heeej..

Hoppas intervjuven gick bra=)

Jag tycker att du är skit cool och härlig.

Du verkar vara en underbar mamma plus en helt underbar kompis.

Jag skulle vilja veta hur du blev så smal efer graviditeten? Och hur du håller formen nu? Du har en helt perfekt o lagom kropp =) Kör hårt tjejen...

Bamsekram!

Svansen

Du är jättefin och klart du ska vara stolt! Med all rätt!

Veronica

Älskar dom bilderna! Du är otoligt vacker!



Stegräknartävling på min sida! Annonsera gärna! Kram

Tessan

Tack Steffi!! Du verkar vara en underbar individ du också!!

Efter graviditeten så började jag gå powerwalks några ggr i veckan- en timme per gång ca. Sen räknade jag kalorier och slutade helt med onyttigheter för ett tag- jättesvårt eftersom att min favoriträtt är Mc Donalds och pizza!! Men när man börjar märka att vikten går ner så känner man sig motiverad och klarar av att stå ut. Stor risk för att man blir sur och jävlig bara! Jag hade ett enormt sockerbehov och drömde om chokladdragerade skumbananer om nätterna! Provade också på att bara dricka dietdrinkar från Allevo i en vecka och gick då ner 4 kg totalt, men tyvärr fick jag nån slags utslag på armbågarna av det ...

Att jag håller formen nu är för att jag inte äter så mycket så jag blir propp-mätt längre utan slutar äta när jag känner mig nöjd! Felet man ibland kanske gör är att man äter upp allt man har tagit till sig på tallriken av gammal vana

Tessan

Tessan

Moster- Diana kommer att trivas här, hon har redan fått en bästis i Clyde! Han har legat bredvid hennes bur sen jag fick hem henne igår! En Pingvin låter gulligt, men kamel vet jag inte- dom luktar ju illa ;) Kram

Jeanette

Ha den kände jag igen :-)

Johanna

Snyggt! Tack för ideén:)



Johanna

Caroline Elisabeth på Beautylicious

Gud så fina bilder!

Förstår att du är stolt, det ska du vara :)

Mamma på vift

Hej...kikar in. Gud vilken fin tavla! Ångrar mig att jag aldrig fotade mig under mina två graviditeter. Nu är det liksom för sen. Ha en bra dag!

Natalie

åh vilken fin tavla! kul och ha som minne sådär liksom! grym blogg måste jag säga.

josephine

så fina!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress