Före och efter...
Hillary Clinton
Före och efterbild från att ha injicerat botox:



Ser väl ganska ok och naturligt ut...

Men jag är nöjd som jag är för tillfället och dessutom så finns det risker med botox precis som med allt annat!!
Emma

oj vilken stor skillnad! ser VERKLIGEN naturligt ut

MANDAAH

japp sant gumman:)(L)

patricia

hejhe det har kanske inte med det här å göra men måste bara säga att din hund e söt med dom där kläderna :) hur gammal e hon/han ?

carro

det var stor skillnad men nice blev det allt =)

Koattack

haha ser ju helt sjuk ut ju med botox och 15 ton smink. uscha

Erica -

Kul att du gillade min blogg och mina bilder :)!

MARCYYYZiiSCH

Det var verklien en mkt posettiv förendring !

Emelie

Ser ganska naturligt ut ändå tycker jag nog. Ha en fin dag:)

stef

Jätte söt blogg :) Hoppas allt är bra med dig? Kram

sissi

Du ser ju dessutom ut att vara några år yngre än clinton frun, så jämnfört med henne BORDE du vara nöjd

clara

Stor skillnad, men det ser ändå inte fejk ut :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress